KYB = jeden z největších výrobců tlumičů pro automobily
Jsme výrobním závodem japonské společnosti KYB, která se řadí mezi největší výrobce tlumičů do automobilů na světě. Každý druhý automobil v Japonsku a každý pátý automobil na světě používá tlumiče vyrobené v KYB. Sídlíme v průmyslové zóně v Pardubicích - Starých Čívicích.
KMCZ v šlépějích japonské přesnosti a kvality
KMCZ byla založena v srpnu 2003 a samotná výroba byla zahájena v prosinci roku 2006. Důvodem bylo pokrýt čtyři hlavní automobilové trhy a zrychlit tak reakci na potřeby našich zákazníků.
Mezi hlavní zákazníky KMCZ patří kolínská automobilka TMMCZ, automobilka Škoda, Stelantis, VW v Německu, Toyota ve Franci a v Anglii, maďarská pobočka Suzuki, Nissan v Anglii, v Rusku a ve Španělsku, Renault ve Slovinsku a Francii a Daimler ve Francii. Součástí našeho portfolia je i výroba náhradních dílů pro celou Evropu, Jižní Ameriku a střední východ. Ty jsou distribuovány skrze naši sesterskou společnost.
Našich zaměstnanců si vážíme
V současné době zaměstnáváme přibližně 700 pracovníků. Na všechny naše zaměstnance jsme náležitě hrdí, protože svou kvalitní a dobře odvedenou prací přispívají k věhlasnému jménu osobních automobilů řady světoznámých značek. Vedení společnosti jim na oplátku nabízí nejen moderní pracovní prostředí, ale také zázemí v podobě příjemné jídelny s chutnou stravou či pohodlné, vybavené šatny.
Zaujala Vás naše společnost a rádi byste rozšířili náš team? Navštivte sekci zaměstnání, kde se můžete dozvědět více o volných pracovních pozicích a zaměstnaneckých bonusech.
Cestovní agentura s více než dvacetiletou zkušeností. Specializujeme se na pobyty s vlastní dopravou na Korsice, Sardinii a ve Francii v hotelích, residencích a soukromých vilách. Kromě ubytování také zajišťujeme trajektovou přepravu po Evropě. Tuto přepravu zajistíme pro všechny typy vozidel. K ubytování Vám rádi zajistíme cestovní pojištění, popřípadě zajistíme letecké spojení.
Developerská společnost založená roku 2001, specializující se na výstavbu nových nemovitostí, stejně jako na rekonstrukci objektů stávajících: průmyslových, kancelářských, maloobchodních i residenčních, s převažující působností v České republice.
Společnost ppm factum a.s. nabízí nejen bohaté zkušenosti, ale také nejširší škálu kvalitních a zkušených pracovníků s dlouholetými zkušenostmi v sektoru rychlo-obrátkového zboží.
Naše data z retail auditu jsou pověstná svou robustností, precizní metodikou a váženými panely.
Vysoká kvalita merchandisingových projektů zajištěna rozsáhlým a velice stabilním týmem zaměstnanců v kanceláři i celorepublikovým pokrytím, které zajišťuje jedinečný tým stálých a zkušených Area Managerů.
Promo&Eventy jsou kombinací vlastních kreativních konceptů ppm a do detailu zvládnutých procesů při produkci a realizaci na pečlivě vybraných lokacích.
Finanční stabilita garantuje pravidelnou a včasnou mzdu všem zaměstnancům v terénu, čímž je ppm v oboru merchandisingu, promo a monitoringu unikátní.
Veškeré POS materiály jsou distribuovány do regionů z centrálního skladu ppm factum v Praze v režimu just in time.
Chcete konečně po rozvolnění připravovat akce pro své klienty či zaměstnance? Vymýšlíte, jak uspořádat firemní event, jak poděkovat svým zaměstnancům nebo zvednout náladu obyvatelům? My přemýšlíme nad tím samým a po několika měsících se vracíme alespoň trochu do normálních kolejí. Šli jsme s dobou a přesouvali eventy do on-line prostoru a teď vymýšlíme možnosti, jak se bezpečně potkávat znovu face to face.
Máte spousty otázek k současnému pořádání akcí a nemáte se s kým poradit? Jsme v tom s vámi. Každý den řešíme novinky ze světa eventového marketingu a jeho realizace. Už vloni na jaře jsme své poslání přizpůsobili a začali jako první v České republice pořádat autokina, přivezli jsme také jediný a čerstvě oceněný autokoncert Leoše Mareše, makali jsme na on-line eventech a plánovali akce po rozvolnění opatření. Pokračujeme dál. Naše dvacetileté zkušenosti s pořádáním akcí od těch největších firemních eventů až po ty komorní v rodinné atmosféře, nás naučili reagovat na situaci a umět z ní dokonale vybruslit, aby byl výsledek perfektní.
Dream PRO pro své klienty plní sny právě v oblasti event marketingu. Pro ty, kteří náš tým agentury Dream PRO neznají a nebo znají, ale ještě s námi nemají zkušenost, budeme rádi, když nás prostřednictvím webových stránek poznají blíže.
Pro ty, kteří mají spousty otázek z tohoto oboru a neznají na ně v současné době odpovědi, jsme oporou a rádcem. Naší snahou není pouze představit naši agenturu, ale ukázat současný event marketing v celé své kráse, a to nejen po stránce teoretické, ale i praktické. A jestliže nenaleznete své odpovědi na těchto stránkách, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit. Jsme tu přeci pro vás a pro vaše sny. Pro sny, které se mohou plnit i této složité době.
Česko Evropská Agentura, s.r.o. je držitelem všech požadovaných povolení Generálního ředitelství Úřadu práce České republiky, a to v celém rozsahu a bez omezení. Má splněny veškeré legislativní požadavky, tj. především složení kauce a firemní a odpovědnostní pojištění. Česko Evropská Agentura, s.r.o. používá vlastní originální software pro evidenci a administraci klientů a komunikaci s úřady. Má implementováno nařízení Evropské unie - General Data Protection Regulation na ochranu osobních údajů. Je členem Hospodářské komory Karlovarského kraje.
Česko Evropská Agentura, s.r.o. byla založena v roce 2016. Působí na celém území České republiky a i v dalších státech Evropské unie. V současnosti zaměstnává agenturní pracovníky v řádech tisíců osob. Pocházejí především z Ukrajiny, Moldávie, Kazachstánu a dalších východních států. Agentura dbá na to, aby jak klienti z řad zaměstnanců, tak i zaměstnavatelů byli maximálně spokojeni. Výsledkem je, že pracovníci se k nám vracejí a zaměstnavatelé oceňují serioznost při naší spolupráci.
#hledamzamestnance
#hledampraci
V roce 2008 založili jednatelé Radka Šušková a Marek Kavulok společnost New Dimension s.r.o., která přináší koncepční řešení v oblasti rozvoje lidí a procesů. Spolupracuje s klienty z řad výrobních i nevýrobních společností při naplňování firemních strategií a v oblasti rozvoje využívá nové trendy v kontextu Industry 4.0.
Pomáháme klientům budovat jejich procesy a rozvíjet lidi. Na této partnerské cestě jsme svědky mnoha změn, které přináší doba Industry 4.0. Sami díky překotnému vývoji rosteme, inovujeme nejen naše služby, ale také formy rozvoje. Logickým krokem právě v rozvoji forem práce se zákazníkem se pro nás stal HYBRID LEARNING. Jde o variabilní a flexibilní nástroj vzdělávání a rozvoje s vysokou mírou individuálního přístupu, který propojuje tradiční přístupy ve vzdělávání dospělých, metodiku učebního cyklu a moderní technologie. Kombinuje prezenční i online vzdělávání a mění postoje účastníků.
ANEX personální agentura
Našim hlavním zaměřením je vyhledávání zaměstnanců dle požadavků klientů, personální audity, headhunting a personálně-pracovní a psychologické poradenství. Tyto služby zajišťujeme pro mnoho českých i mezinárodních společností. Působíme po celé České republice, naše pobočky naleznete v Praze, Brně a Ostravě.
Svou práci děláme rádi a poctivě. Jsme si dobře vědomi, že v dnešní složité době je potřeba umět vhodné kandidáty nejen najít a oslovit, ale také kvalitně a dobře posoudit a vybrat. Náš stabilní tým je tvořen zkušenými odborníky a profesionály.
ÚSTŘEDÍ:
Už tři dekády jsme důvěryhodným partnerem na současném trhu práce. Naší výhodou je soubor zkušeností a poznatků, nabytých přirozeným růstem z rakouské rodinné společnosti, až po evropský koncern. Naše konzultanty a inovativní personální řešení máme zastoupené téměř ve všech odvětvích.
Naše personální společnost je dynamickou agenturou, která působí v různých obměnách hlavně na Českém a Slovenském pracovním trhu již dvanáct let.
Společnost se zprvu specializovala výhradně na strojírenský a hutnický průmysl. Později s přibívajícími profesními zkušenostmi začala výrazně působit také v automobilovém, elektrotechnickém, textilním průmyslu a logistice a to v krajinách evropské unie jako jsou Česká republika, Slovenská republika a Německo, kde působíme mimo jiné i v oblasti opatrovatelských služeb.
Během našeho působení se řídíme zásadami slušnosti, spolehlivosti a spokojenosti našich zaměstnanců a obchodních partnerů a to bez rozdílů toho či jde o malou firmu nebo nadnárodní společnost. Výběru našich uchazečů od prvního kontaktu věnujeme mimořádnou péči, přesvěčte se sami, že také kandidáti jsou pro nás stejně důležití jako naši klienti.
Provoz personální agentury s nabídkou zaměstnání.
My děláme vše pro to, aby zážitek z vašich eventů byl hluboce pozitivní!
Stavebním kamenem úspěchu je originalita zpracování postavena na ověřených organizačních principech. Odhadnout míru citlivosti vašeho hosta si žádá odborníky – někdy se vyplácí šokovat, jindy je vhodné držet se poklidné dramaturgie i osvědčeného scénáře. Bez výjimky lze však očekávat profesionální výkon!
Jsme JIROUT reklamní agentura, agentura s tradicí, stovkami spokojených klientů a tisíci realizovaných projektů. Našim obchodním partnerům poskytujeme komplexní reklamní služby od návrhu přes výrobu až po instalaci a servis reklamních prvků.
Každoročně našim klientům vytiskneme statisíce letáků a vizitek, desítky tisíc stran katalogů, tisíce billboardů a velkoplošných plakátů, polepíme stovky osobních a nákladních automobilů, navrhneme, vyrobíme a spustíme desítky webů.
Disponujeme vlastním technologickým a výrobním zázemím, v němž připravujeme rozsáhlou škálu propagačních a reklamních materiálů, od drobných dárkových předmětů přes tiskoviny, polepy osobních i nákladních automobilů, vozidel MHD, výloh a reklamních panelů až po světelné reklamy a velkoplošný tisk billboardů. Ve naší internetové divizi navrhujeme a realizujeme weby a e-shopy, poskytujeme služby v on-line marketingu a internetových reklamních kampaních.
Máme za sebou dvacetileté působení v reklamních službách. Podívejte se na nejvýznamnější milníky historie společnosti.
Poskytujeme kompletní servis v oblasti veletrhů, výstav, reklamy a výstavnictví. Navrhujeme a realizujeme výstavy, výstavní expozice.
Jsme digitální markeťáci, skoro pořád online, stále kreativní a vždy stratégové.
POBOČKA:
B P R-Bohemia public relation s.r.o. - Pod Nuselskými schody 1721/3, Vinohrady, Praha
Lyžování v Rakousku, Itálii, Švýcarsku, Francii, Německu i Slovinsku. Skiinfo pro alpská střediska, předpověď počasí, sněhové zpravodajství, skipasy. Rezervace on-line a ubytování na míru v celých Alpách jen pro vás.
Nechte se rozmazlovat. Vydejte se s námi za nezapomenutelnými zážitky v exotických destinacích. Pečlivě se o Vás postará osobní travel designer a Vaši cestu naplánuje do posledního detailu.
Golfové zájezdy na nejkrásnější hřiště celého světa. Hotely i hřiště pro Vás osobně testujeme a vybíráme pro Vás to nejlepší. Golfovou dovolenou vždy připravíme dle Vašich požadavků a představ.
Specializujeme se na získávání a výběr pracovníků ze střední a východní Evropy. Dbáme na kvalitu našich služeb a snažíme se vytvářet předpoklady pro plné uplatnění potenciálu každého jedince.
Už název firmy vystihuje základní premisu našeho vnímaní realitní práce, a to je spojení člověka a nemovitosti, které má velmi zajímavou dynamiku. Ať již se jedná o byt, dům nebo obchodní prostor, klient je vyhledává v určité životní situaci, která téměř vždy představuje změnu, novou etapu osobní či pracovní. Právě tyto příběhy lidí a nemovitostí nás zajímají a jsme rádi, že můžeme být jejich součástí. Naším cílem přitom není jednorázový obchod, nýbrž vytvoření dlouhodobého partnerství s klienty, kterým se v oblasti řešení nemovitostí staneme obdobou „rodinného lékaře“, kterému můžete věřit, nemusíte mu již řadu věcí vysvětlovat a víte, že je tam vždy pro Vás.
Není většího uspokojení v podnikání, než když se Vám klient ozve – znovu.
Profesionalita, poctivost a respekt. To jsou základní kritéria, na kterých zakládáme naše obchody a vztahy s klienty. Jako zakladatelé firmy jsme spojili dlouhodobě nabyté znalosti a zkušenosti z různých odvětví (nemovitosti, právo, financování) a jsme připraveni Vám zajistit osobní přístup a flexibilní řešení vašich potřeb v oblasti realit. Je dobré vědět, že se máte na koho obrátit – pojďte se vydat na tu cestu s námi!
Hledáte pro svou firmu či sklady klidné, bezpečné, a přitom pohodlně dostupné místo?
Nabízíme pro Vaši firmu jedinečné skladové prostory či kanceláře k pronajmutí v rodinném areálu.
Je jedno, jak velké skladové prostory nebo kancelářské prostory si u nás pronajmete. Naše starost o Vaše pohodlí je vždy na prvním místě a neděláme žádné rozdíly. Vstřícnost a snaha splnit všechna Vaše přání jsou pro nás prioritou.
Pracovní agentura. Provádíme také servis automobilů, osobních automobilů, popelářských vozů, přípravy a realizace STK.
Jsme personální agentura, která se zabývá zprostředkováním práce a aktivním vyhledáváním vhodných kandidátů pro specifické profese. Krátkodobě i dlouhodobě zprostředkováváme a zapůjčujeme profesionální a produktivní pracovníky zejména strojírenských profesí, a to nejen v menších, středních a velkých českých a slovenských firmách, ale i v zahraničí (Německo, Švýcarsko, Holandsko, Francie a jiné).
Jaký je náš cíl
Základním posláním firmy je pomáhat zákazníkům v prosperitě při vyhledávání kvalifikovaných a morálních pracovníků.
Naším cílem je maximální uspokojení zákazníka. Tak, abychom jeho požadavky nejen splnili, ale dokonce překročili. Jen tak bude naše služby vyhledávat i v budoucnu. Zaměřujeme se na profesionálně odvedené služby. S tím jde ruku v ruce pečlivý výběr spolehlivých, morálně kvalitních, komunikačně zdatných a odborně připravených zaměstnanců. Dlouhodobé vztahy s našimi zákazníky nám umožňují lépe porozumět jejich skutečným potřebám.
Proč si nás zvolit za partnera
Jsme profesionálové
Nabízíme kvalifikované a produktivní zaměstnance. Specializujeme se především na strojírenské profese. Nemáte starosti s délkou zaměstnávání těchto zaměstnanců, odpadávají Vám starosti s administrativou a organizací. Neřešíte komplikované vyhledávání zaměstnanců, jejich výběr a zdlouhavé zaškolování
Máme spolehlivé a kvalitní pracovníky.
Nabízíme pouze pracovníky s dobrou pracovní morálkou a produktivitou. Vedeme je k tomu, aby si konzistentně zvyšovali svou kvalifikaci a uvědomovali si vysokou osobní zodpovědnost za odvedenou práci.
Jsme korektní partner
Za dobu svého působení jsme získali spoustu zkušeností s českým i zahraničním pracovním trhem. Stali jsme se vyhledávanou agenturou zejména proto, že nasloucháme našim klientům, diskutujeme s nimi o jejich potřebách a snažíme se co nejlépe porozumět jejich obchodním i profesním požadavkům.
Jsme odborníci na německý a rakouský strojírenský pracovní trh. Našimi klienty jsou přední průmyslové podniky, velké a střední montážní firmy a technologické společnosti, pro které zajišťujeme specializované pracovníky.
Zaměřujeme se na profese CNC frézař, soustružník, svářeč WIG/MIG/MAG, instalatér, truhlář, potrubář.
Vyřízení všech povolení
Naše firma zajistí pracovní povolení. Pomáháme vyřídit víza pro naše zaměstnance. Děláme všechny potřebné dokumenty. Zajišťujeme bydlení.
Včasná platba práce
Naše firma vyplácí odměnu za práci včas. Platíme potřebné zálohy. Poskytuje bydlení. Registrujeme zaměstnancům pojištění. Staráme se o naši dělníky. Naše služby pokrývají nejdůležitější činnosti související s moderním řízením lidských zdrojů.
Spolehlivé pracovníci
Personální služby. Zodpovědným firmám zajišťujeme spolehlivé zaměstnance spolehlivým lidem dáváme dobrou práci. Sezeženeme Vám schopné lidi dle Vašich požadavků.
Sdružení družstevníků. Společenství s neuzavřeným počtem osob založené za účelem podnikání.
Personální agentura. Vyhledávání zaměstnanců pro zaměstnavatele a vyhledávání zaměstnání pro fyzickou osobu.
Rychlé kontakty, s.r.o. zajišťují obchodní informace po celé České Republice v rámci monitorovaní firemních profilů a aktualizace údajů o českých a evropských společnostech.
Naším zájmem je zjednodušení sběru a vyhledávání hospodářských informací Business to Business. Informace o společnostech zpracováváme a údaje následně průběžně aktualizujeme. Díky přehledně zpracovaným profilům a zadání klíčových slov dle požadavků klienta jednoduše vyhledáte firmy a veškeré firemní údaje.
Top pozice:
Nabízíme možnost veřejně dostupných negarantovaných firemních zápisů anebo balíčky v rámci služby garantovaných zápisů, které jsou zvýhodněny přednostním zobrazením a lepší vyhledávatelností.
Férové jednání:
V průběhu reklamních kampaní u garantovaných firemních zápisů ověřujeme informace o jednotlivých firmách a snažíme se aktualizovat nejen údaje, ale i klíčová slova pro lepší vyhledávatelnost.