Nakladatelství INFORMATORIUM vzniklo začátkem roku 1991 a je zaměřeno převážně na vydávání středoškolských odborných učebnic, naučné literatury a odborné literatury včetně vysoce odborných monografií.
Za dobu své činnosti nakladatelství INFORMATORIUM vydalo již téměř 500 publikací, a to z oblasti archeologie, dřevařství, ekologie, elektrotechniky, chemie, jazykových učebnic, kadeřnictví, kosmetiky, potravinářství, práva, psychologie, rybářství, sklářství, stavebnictví, strojírenství, textilu, zdravotnictví a dalších oborů.
Převážný podíl z této produkce tvoří středoškolské odborné učebnice, které jsou tvořeny v souladu s učebními dokumenty. Většina je opatřena schvalovací doložkou MŠMT ČR.
Autorské a lektorské zázemí nakladatelství INFORMATORIUM je složeno z předních odborníků jednotlivých oborů.
V koedicích se zahraničními nakladateli vydalo nakladatelství INFORMATORIUM také řadu vysoce odborných monografií v angličtině, němčině, švédštině a francouzštině.
V listopadu 2011 byla ustanovena Vědecká redakce nakladatelství, což je známkou splnění všech požadavků kladených na odborné a vědecky zaměřené publikace.
PO 09:00 - 15:30 hod.
ÚT 09:00 - 15:30 hod.
ST 09:00 - 15:30 hod.
ČT 09:00 - 15:30 hod.
PÁ Po dohodě.
Rychlé kontakty, s.r.o. zajišťují obchodní informace po celé České Republice v rámci monitorovaní firemních profilů a aktualizace údajů o českých a evropských společnostech.
Naším zájmem je zjednodušení sběru a vyhledávání hospodářských informací Business to Business. Informace o společnostech zpracováváme a údaje následně průběžně aktualizujeme. Díky přehledně zpracovaným profilům a zadání klíčových slov dle požadavků klienta jednoduše vyhledáte firmy a veškeré firemní údaje.
Top pozice:
Nabízíme možnost veřejně dostupných negarantovaných firemních zápisů anebo balíčky v rámci služby garantovaných zápisů, které jsou zvýhodněny přednostním zobrazením a lepší vyhledávatelností.
Férové jednání:
V průběhu reklamních kampaní u garantovaných firemních zápisů ověřujeme informace o jednotlivých firmách a snažíme se aktualizovat nejen údaje, ale i klíčová slova pro lepší vyhledávatelnost.