

Provádíme služby v oblasti obchodního, občanského, rodinného, pracovního práva.
Zaměřuji se na právo z přepravy a na prodej a transformaci podniku.
Jsme personální agentura, která se zabývá zprostředkováním práce a aktivním vyhledáváním vhodných kandidátů pro specifické profese. Krátkodobě i dlouhodobě zprostředkováváme a zapůjčujeme profesionální a produktivní pracovníky zejména strojírenských profesí, a to nejen v menších, středních a velkých českých a slovenských firmách, ale i v zahraničí (Německo, Švýcarsko, Holandsko, Francie a jiné).
Jaký je náš cíl
Základním posláním firmy je pomáhat zákazníkům v prosperitě při vyhledávání kvalifikovaných a morálních pracovníků.
Naším cílem je maximální uspokojení zákazníka. Tak, abychom jeho požadavky nejen splnili, ale dokonce překročili. Jen tak bude naše služby vyhledávat i v budoucnu. Zaměřujeme se na profesionálně odvedené služby. S tím jde ruku v ruce pečlivý výběr spolehlivých, morálně kvalitních, komunikačně zdatných a odborně připravených zaměstnanců. Dlouhodobé vztahy s našimi zákazníky nám umožňují lépe porozumět jejich skutečným potřebám.
Proč si nás zvolit za partnera
Jsme profesionálové
Nabízíme kvalifikované a produktivní zaměstnance. Specializujeme se především na strojírenské profese. Nemáte starosti s délkou zaměstnávání těchto zaměstnanců, odpadávají Vám starosti s administrativou a organizací. Neřešíte komplikované vyhledávání zaměstnanců, jejich výběr a zdlouhavé zaškolování
Máme spolehlivé a kvalitní pracovníky.
Nabízíme pouze pracovníky s dobrou pracovní morálkou a produktivitou. Vedeme je k tomu, aby si konzistentně zvyšovali svou kvalifikaci a uvědomovali si vysokou osobní zodpovědnost za odvedenou práci.
Jsme korektní partner
Za dobu svého působení jsme získali spoustu zkušeností s českým i zahraničním pracovním trhem. Stali jsme se vyhledávanou agenturou zejména proto, že nasloucháme našim klientům, diskutujeme s nimi o jejich potřebách a snažíme se co nejlépe porozumět jejich obchodním i profesním požadavkům.
Sdružení družstevníků. Společenství s neuzavřeným počtem osob založené za účelem podnikání.
Personální agentura. Vyhledávání zaměstnanců pro zaměstnavatele a vyhledávání zaměstnání pro fyzickou osobu.
Jsme registrovaný importér / distributor zdravotnických prostředků a diagnostických zdravotnických prostředků in vitro na Státním ústavu pro kontrolu léčiv.
POBOČKY:
Kadeřnictví nad poštou je tu pro Vás již od roku 2004, služby bez objednání.
Už název firmy vystihuje základní premisu našeho vnímaní realitní práce, a to je spojení člověka a nemovitosti, které má velmi zajímavou dynamiku. Ať již se jedná o byt, dům nebo obchodní prostor, klient je vyhledává v určité životní situaci, která téměř vždy představuje změnu, novou etapu osobní či pracovní. Právě tyto příběhy lidí a nemovitostí nás zajímají a jsme rádi, že můžeme být jejich součástí. Naším cílem přitom není jednorázový obchod, nýbrž vytvoření dlouhodobého partnerství s klienty, kterým se v oblasti řešení nemovitostí staneme obdobou „rodinného lékaře“, kterému můžete věřit, nemusíte mu již řadu věcí vysvětlovat a víte, že je tam vždy pro Vás.
Není většího uspokojení v podnikání, než když se Vám klient ozve – znovu.
Profesionalita, poctivost a respekt. To jsou základní kritéria, na kterých zakládáme naše obchody a vztahy s klienty. Jako zakladatelé firmy jsme spojili dlouhodobě nabyté znalosti a zkušenosti z různých odvětví (nemovitosti, právo, financování) a jsme připraveni Vám zajistit osobní přístup a flexibilní řešení vašich potřeb v oblasti realit. Je dobré vědět, že se máte na koho obrátit – pojďte se vydat na tu cestu s námi!
OK POINT je moderní pobočka, která efektivně propojuje nabídku finančních, realitních a bankovních služeb. Nemusíte samostatně do banky, pojišťovny či realitní kanceláře, vše vyřídíte na jednom místě - na OK POINTu - a ušetříte čas i peníze. Všechny naše OK POINTy jsou také vybaveny vkladovým bankomatem s provozem 24 hodin 7 dní v týdnu.
POBOČKY:
Obchodní zástupce pojišťovny Allianz.
ANEX personální agentura
Našim hlavním zaměřením je vyhledávání zaměstnanců dle požadavků klientů, personální audity, headhunting a personálně-pracovní a psychologické poradenství. Tyto služby zajišťujeme pro mnoho českých i mezinárodních společností. Působíme po celé České republice, naše pobočky naleznete v Praze, Brně a Ostravě.
Svou práci děláme rádi a poctivě. Jsme si dobře vědomi, že v dnešní složité době je potřeba umět vhodné kandidáty nejen najít a oslovit, ale také kvalitně a dobře posoudit a vybrat. Náš stabilní tým je tvořen zkušenými odborníky a profesionály.
ÚSTŘEDÍ:
V roce 2008 založili jednatelé Radka Šušková a Marek Kavulok společnost New Dimension s.r.o., která přináší koncepční řešení v oblasti rozvoje lidí a procesů. Spolupracuje s klienty z řad výrobních i nevýrobních společností při naplňování firemních strategií a v oblasti rozvoje využívá nové trendy v kontextu Industry 4.0.
Pomáháme klientům budovat jejich procesy a rozvíjet lidi. Na této partnerské cestě jsme svědky mnoha změn, které přináší doba Industry 4.0. Sami díky překotnému vývoji rosteme, inovujeme nejen naše služby, ale také formy rozvoje. Logickým krokem právě v rozvoji forem práce se zákazníkem se pro nás stal HYBRID LEARNING. Jde o variabilní a flexibilní nástroj vzdělávání a rozvoje s vysokou mírou individuálního přístupu, který propojuje tradiční přístupy ve vzdělávání dospělých, metodiku učebního cyklu a moderní technologie. Kombinuje prezenční i online vzdělávání a mění postoje účastníků.
#hledamzamestnance
#hledampraci
Česko Evropská Agentura, s.r.o. je držitelem všech požadovaných povolení Generálního ředitelství Úřadu práce České republiky, a to v celém rozsahu a bez omezení. Má splněny veškeré legislativní požadavky, tj. především složení kauce a firemní a odpovědnostní pojištění. Česko Evropská Agentura, s.r.o. používá vlastní originální software pro evidenci a administraci klientů a komunikaci s úřady. Má implementováno nařízení Evropské unie - General Data Protection Regulation na ochranu osobních údajů. Je členem Hospodářské komory Karlovarského kraje.
Česko Evropská Agentura, s.r.o. byla založena v roce 2016. Působí na celém území České republiky a i v dalších státech Evropské unie. V současnosti zaměstnává agenturní pracovníky v řádech tisíců osob. Pocházejí především z Ukrajiny, Moldávie, Kazachstánu a dalších východních států. Agentura dbá na to, aby jak klienti z řad zaměstnanců, tak i zaměstnavatelů byli maximálně spokojeni. Výsledkem je, že pracovníci se k nám vracejí a zaměstnavatelé oceňují serioznost při naší spolupráci.
Veterina MVDr. Šárky Janáskové, MVDr. Barbory Součkové z Vimperka poskytuje již od roku 2000 komplexní veterinární léčebnou a preventivní péči pro domácí zvířata a mazlíčky z okolí Prachatic a Vimperka. Nově k nám do týmu přibyla MVDr. Barbora Šormová se specializací na hospodářská zvířata a koně.
Jsme stavební firma, architektonická, projekční a inženýrská kancelář.
Nabízím prodej a pronájem nemovitostí v Brně a okolí. V nabídce naleznete novostavby i starší nemovitosti. Zpracuji Vám odbornou studii i posudek a poskytuji zároveň právní ochranu a poradenskou a konzultační činnost.
Společnost ppm factum a.s. nabízí nejen bohaté zkušenosti, ale také nejširší škálu kvalitních a zkušených pracovníků s dlouholetými zkušenostmi v sektoru rychlo-obrátkového zboží.
Naše data z retail auditu jsou pověstná svou robustností, precizní metodikou a váženými panely.
Vysoká kvalita merchandisingových projektů zajištěna rozsáhlým a velice stabilním týmem zaměstnanců v kanceláři i celorepublikovým pokrytím, které zajišťuje jedinečný tým stálých a zkušených Area Managerů.
Promo&Eventy jsou kombinací vlastních kreativních konceptů ppm a do detailu zvládnutých procesů při produkci a realizaci na pečlivě vybraných lokacích.
Finanční stabilita garantuje pravidelnou a včasnou mzdu všem zaměstnancům v terénu, čímž je ppm v oboru merchandisingu, promo a monitoringu unikátní.
Veškeré POS materiály jsou distribuovány do regionů z centrálního skladu ppm factum v Praze v režimu just in time.
Zabývám se komplexními službami v oblasti návrhů a realizace zeleně.
VAŠIM DOBRÝM NÁPADŮM VDECHNEME ŽIVOT
S naší pomocí nezůstanou projekty jen na papíře.
Jsme mladá společnost, ale s projekty - nejen těmi evropskými - se zabýváme už léta.
V podstatě od prvních dnů, kdy se v Česku objevily.
A to, co jsou pro mnohé těžko srozumitelné procesy a termíny, nás opravdu baví.
Za formuláři a úředním jazykem totiž vidíme skvělé nápady svých klientů a těší nás, že jim můžeme vdechnout život.
A s čím vám tedy můžeme pomoci?
S přípravou projektů a žádostí z programů EU, převážně v oblasti podnikání a životního prostředí.
nebo
S řešením nakládání s odpady a otázek životního prostředí.
a také
S inženýrskou činností při odstraňování starých ekologických zátěží.
VELKOOBCHOD - MALOOBCHOD
VÝROBA - PRODEJ - DISTRIBUCE
Naše společnost nabízí kompletní sortiment pro stavební, malířské a lakýrnické firmy.
Značka Energy Benefit Centre působí na českém trhu v oblasti energeticky úsporného stavebnictví od roku 2007.
Vznikala původně jako poradenská společnost pro energeticky efektivní stavebnictví a využívání obnovitelných zdrojů energie. V současné době patří k významným společnostem na českém trhu v oblasti architektury, projektování budov, projektování technických zařízení budov a inženýringu. Zajišťuje také poradenství v oblasti energeticky šetrného stavebnictví a úspor energie. Pro svoji práci využívá nejmodernější technologie 3D návrhů a metody BIM.
Specialisté na rizikové kácení stromů
Pracujeme 12 měsíců v roce po celé České republice.
Provádíme rizikové kácení stromů, ořezy, frézování pařezů, štěpkování a jiné po celé ČR, zejména v oblastech Praha, Brno, Ostrava, Zlín, Pardubice, České Budějovice, Liberec, Olomouc, Jihlava, Vsetín, Plzeň, Znojmo, Uherské Hradiště. Přijímáme také zahraniční zakázky z okolí měst Berlín, Würzburg, Norimberk, Řezno, Frankfurt, Mnichov, Salzburg.
Květinářství a zahradnictví Dallago zahradní centrum Rosice
Prodej řezaných květin a dárkových vazeb, zahradního sortimentu, trvalek, kamenů, substrátů, truhlíků, hnojiva, nářadí, letniček, domácích hrnkových rostlin, keramiky a dalších.
Poskytujeme poradenské služby. Nabízíme stavební spoření, cestovní, havarijní, a životní pojištění, zajišťujeme povinné ručení a úvěry.
Naše společnost byla založena v roce 1994 a po celou dobu své existence pracuje v oblasti:
V roce 2001 jsme se stali zakládajícími členy Svazu zakládání a údržby zeleně. Svaz zakládání a údržby zeleně jako profesní sdružení realizačních firem, které působí v oboru zahradní a krajinářské tvorby, rozšířil naše aktivity formou seminářů a odborných školení.
V návaznosti na tuto účast realizujeme:
Zajišťujeme odškodnění pracovních úrazů, dopravních nehod, pochybení třetí strany, úrazů ve školách, sportovištích, i úrazů z komerčního pojištění atd.
Nabízíme vedení účetnictví a daňové evidence, evidenci pohledávek, závazků i DPH, návrhy pracovních smluv, vedení personalistiky a zpracování roční závěrky. Provádíme zpracování týdenních, měsíčních i kvartálních uzávěrek a analytickou evidence majetku. Podvojné účetnictví, daňová evidence, personální a mzdová agenda, ekonomické a daňové poradenství, daňová přiznání. Společnost rovněž poskytuje pro své klienty právní služby, služby daňového poradce a auditorské služby na základě uzavřených dohod s právní kanceláří, daňovým poradcem a auditorskou kanceláří.
Už tři dekády jsme důvěryhodným partnerem na současném trhu práce. Naší výhodou je soubor zkušeností a poznatků, nabytých přirozeným růstem z rakouské rodinné společnosti, až po evropský koncern. Naše konzultanty a inovativní personální řešení máme zastoupené téměř ve všech odvětvích.
Naší činností je návrh, dodávka, montáž a servis tepelných čerpadel NIBE soukromým osobám i firmám. Úpravy a montáž topení. Úsporné vytápění. Bezplatné prodloužení záruky na 10 let. Zajišťujeme projektové dokumentace a dokumentace pro dotace.
Nabízíme kompletní služby kadeřnického studia včetně kosmetiky, manikúry a pedikúry, komplexní služby péče o tělo.
Nechte se hýčkat kvalitní španělskou kosmetikou s dlouholetou tradicí.
Nabízíme mnoho druhů masáží, terapeutické, relaxační nebo sportovní. Rádi Vám pomůžeme vybrat správný druh masáže vhodný pro Vás.
Rychlé kontakty, s.r.o. zajišťují obchodní informace po celé České Republice v rámci monitorovaní firemních profilů a aktualizace údajů o českých a evropských společnostech.
Naším zájmem je zjednodušení sběru a vyhledávání hospodářských informací Business to Business. Informace o společnostech zpracováváme a údaje následně průběžně aktualizujeme. Díky přehledně zpracovaným profilům a zadání klíčových slov dle požadavků klienta jednoduše vyhledáte firmy a veškeré firemní údaje.
Top pozice:
Nabízíme možnost veřejně dostupných negarantovaných firemních zápisů anebo balíčky v rámci služby garantovaných zápisů, které jsou zvýhodněny přednostním zobrazením a lepší vyhledávatelností.
Férové jednání:
V průběhu reklamních kampaní u garantovaných firemních zápisů ověřujeme informace o jednotlivých firmách a snažíme se aktualizovat nejen údaje, ale i klíčová slova pro lepší vyhledávatelnost.