Provádíme služby v oblasti obchodního, občanského, rodinného, pracovního práva.
Zaměřuji se na právo z přepravy a na prodej a transformaci podniku.
Jsme personální agentura, která se zabývá zprostředkováním práce a aktivním vyhledáváním vhodných kandidátů pro specifické profese. Krátkodobě i dlouhodobě zprostředkováváme a zapůjčujeme profesionální a produktivní pracovníky zejména strojírenských profesí, a to nejen v menších, středních a velkých českých a slovenských firmách, ale i v zahraničí (Německo, Švýcarsko, Holandsko, Francie a jiné).
Jaký je náš cíl
Základním posláním firmy je pomáhat zákazníkům v prosperitě při vyhledávání kvalifikovaných a morálních pracovníků.
Naším cílem je maximální uspokojení zákazníka. Tak, abychom jeho požadavky nejen splnili, ale dokonce překročili. Jen tak bude naše služby vyhledávat i v budoucnu. Zaměřujeme se na profesionálně odvedené služby. S tím jde ruku v ruce pečlivý výběr spolehlivých, morálně kvalitních, komunikačně zdatných a odborně připravených zaměstnanců. Dlouhodobé vztahy s našimi zákazníky nám umožňují lépe porozumět jejich skutečným potřebám.
Proč si nás zvolit za partnera
Jsme profesionálové
Nabízíme kvalifikované a produktivní zaměstnance. Specializujeme se především na strojírenské profese. Nemáte starosti s délkou zaměstnávání těchto zaměstnanců, odpadávají Vám starosti s administrativou a organizací. Neřešíte komplikované vyhledávání zaměstnanců, jejich výběr a zdlouhavé zaškolování
Máme spolehlivé a kvalitní pracovníky.
Nabízíme pouze pracovníky s dobrou pracovní morálkou a produktivitou. Vedeme je k tomu, aby si konzistentně zvyšovali svou kvalifikaci a uvědomovali si vysokou osobní zodpovědnost za odvedenou práci.
Jsme korektní partner
Za dobu svého působení jsme získali spoustu zkušeností s českým i zahraničním pracovním trhem. Stali jsme se vyhledávanou agenturou zejména proto, že nasloucháme našim klientům, diskutujeme s nimi o jejich potřebách a snažíme se co nejlépe porozumět jejich obchodním i profesním požadavkům.
Sdružení družstevníků. Společenství s neuzavřeným počtem osob založené za účelem podnikání.
Personální agentura. Vyhledávání zaměstnanců pro zaměstnavatele a vyhledávání zaměstnání pro fyzickou osobu.
Jsme registrovaný importér / distributor zdravotnických prostředků a diagnostických zdravotnických prostředků in vitro na Státním ústavu pro kontrolu léčiv.
POBOČKY:
Už název firmy vystihuje základní premisu našeho vnímaní realitní práce, a to je spojení člověka a nemovitosti, které má velmi zajímavou dynamiku. Ať již se jedná o byt, dům nebo obchodní prostor, klient je vyhledává v určité životní situaci, která téměř vždy představuje změnu, novou etapu osobní či pracovní. Právě tyto příběhy lidí a nemovitostí nás zajímají a jsme rádi, že můžeme být jejich součástí. Naším cílem přitom není jednorázový obchod, nýbrž vytvoření dlouhodobého partnerství s klienty, kterým se v oblasti řešení nemovitostí staneme obdobou „rodinného lékaře“, kterému můžete věřit, nemusíte mu již řadu věcí vysvětlovat a víte, že je tam vždy pro Vás.
Není většího uspokojení v podnikání, než když se Vám klient ozve – znovu.
Profesionalita, poctivost a respekt. To jsou základní kritéria, na kterých zakládáme naše obchody a vztahy s klienty. Jako zakladatelé firmy jsme spojili dlouhodobě nabyté znalosti a zkušenosti z různých odvětví (nemovitosti, právo, financování) a jsme připraveni Vám zajistit osobní přístup a flexibilní řešení vašich potřeb v oblasti realit. Je dobré vědět, že se máte na koho obrátit – pojďte se vydat na tu cestu s námi!
OK POINT je moderní pobočka, která efektivně propojuje nabídku finančních, realitních a bankovních služeb. Nemusíte samostatně do banky, pojišťovny či realitní kanceláře, vše vyřídíte na jednom místě - na OK POINTu - a ušetříte čas i peníze. Všechny naše OK POINTy jsou také vybaveny vkladovým bankomatem s provozem 24 hodin 7 dní v týdnu.
POBOČKY:
Obchodní zástupce pojišťovny Allianz.
ANEX personální agentura
Našim hlavním zaměřením je vyhledávání zaměstnanců dle požadavků klientů, personální audity, headhunting a personálně-pracovní a psychologické poradenství. Tyto služby zajišťujeme pro mnoho českých i mezinárodních společností. Působíme po celé České republice, naše pobočky naleznete v Praze, Brně a Ostravě.
Svou práci děláme rádi a poctivě. Jsme si dobře vědomi, že v dnešní složité době je potřeba umět vhodné kandidáty nejen najít a oslovit, ale také kvalitně a dobře posoudit a vybrat. Náš stabilní tým je tvořen zkušenými odborníky a profesionály.
ÚSTŘEDÍ:
V roce 2008 založili jednatelé Radka Šušková a Marek Kavulok společnost New Dimension s.r.o., která přináší koncepční řešení v oblasti rozvoje lidí a procesů. Spolupracuje s klienty z řad výrobních i nevýrobních společností při naplňování firemních strategií a v oblasti rozvoje využívá nové trendy v kontextu Industry 4.0.
Pomáháme klientům budovat jejich procesy a rozvíjet lidi. Na této partnerské cestě jsme svědky mnoha změn, které přináší doba Industry 4.0. Sami díky překotnému vývoji rosteme, inovujeme nejen naše služby, ale také formy rozvoje. Logickým krokem právě v rozvoji forem práce se zákazníkem se pro nás stal HYBRID LEARNING. Jde o variabilní a flexibilní nástroj vzdělávání a rozvoje s vysokou mírou individuálního přístupu, který propojuje tradiční přístupy ve vzdělávání dospělých, metodiku učebního cyklu a moderní technologie. Kombinuje prezenční i online vzdělávání a mění postoje účastníků.
#hledamzamestnance
#hledampraci
Česko Evropská Agentura, s.r.o. je držitelem všech požadovaných povolení Generálního ředitelství Úřadu práce České republiky, a to v celém rozsahu a bez omezení. Má splněny veškeré legislativní požadavky, tj. především složení kauce a firemní a odpovědnostní pojištění. Česko Evropská Agentura, s.r.o. používá vlastní originální software pro evidenci a administraci klientů a komunikaci s úřady. Má implementováno nařízení Evropské unie - General Data Protection Regulation na ochranu osobních údajů. Je členem Hospodářské komory Karlovarského kraje.
Česko Evropská Agentura, s.r.o. byla založena v roce 2016. Působí na celém území České republiky a i v dalších státech Evropské unie. V současnosti zaměstnává agenturní pracovníky v řádech tisíců osob. Pocházejí především z Ukrajiny, Moldávie, Kazachstánu a dalších východních států. Agentura dbá na to, aby jak klienti z řad zaměstnanců, tak i zaměstnavatelů byli maximálně spokojeni. Výsledkem je, že pracovníci se k nám vracejí a zaměstnavatelé oceňují serioznost při naší spolupráci.
Veterina MVDr. Šárky Janáskové, MVDr. Barbory Součkové z Vimperka poskytuje již od roku 2000 komplexní veterinární léčebnou a preventivní péči pro domácí zvířata a mazlíčky z okolí Prachatic a Vimperka. Nově k nám do týmu přibyla MVDr. Barbora Šormová se specializací na hospodářská zvířata a koně.
Jsme stavební firma, architektonická, projekční a inženýrská kancelář.
Nabízím prodej a pronájem nemovitostí v Brně a okolí. V nabídce naleznete novostavby i starší nemovitosti. Zpracuji Vám odbornou studii i posudek a poskytuji zároveň právní ochranu a poradenskou a konzultační činnost.
Společnost ppm factum a.s. nabízí nejen bohaté zkušenosti, ale také nejširší škálu kvalitních a zkušených pracovníků s dlouholetými zkušenostmi v sektoru rychlo-obrátkového zboží.
Naše data z retail auditu jsou pověstná svou robustností, precizní metodikou a váženými panely.
Vysoká kvalita merchandisingových projektů zajištěna rozsáhlým a velice stabilním týmem zaměstnanců v kanceláři i celorepublikovým pokrytím, které zajišťuje jedinečný tým stálých a zkušených Area Managerů.
Promo&Eventy jsou kombinací vlastních kreativních konceptů ppm a do detailu zvládnutých procesů při produkci a realizaci na pečlivě vybraných lokacích.
Finanční stabilita garantuje pravidelnou a včasnou mzdu všem zaměstnancům v terénu, čímž je ppm v oboru merchandisingu, promo a monitoringu unikátní.
Veškeré POS materiály jsou distribuovány do regionů z centrálního skladu ppm factum v Praze v režimu just in time.
VAŠIM DOBRÝM NÁPADŮM VDECHNEME ŽIVOT
S naší pomocí nezůstanou projekty jen na papíře.
Jsme mladá společnost, ale s projekty - nejen těmi evropskými - se zabýváme už léta.
V podstatě od prvních dnů, kdy se v Česku objevily.
A to, co jsou pro mnohé těžko srozumitelné procesy a termíny, nás opravdu baví.
Za formuláři a úředním jazykem totiž vidíme skvělé nápady svých klientů a těší nás, že jim můžeme vdechnout život.
A s čím vám tedy můžeme pomoci?
S přípravou projektů a žádostí z programů EU, převážně v oblasti podnikání a životního prostředí.
nebo
S řešením nakládání s odpady a otázek životního prostředí.
a také
S inženýrskou činností při odstraňování starých ekologických zátěží.
Značka Energy Benefit Centre působí na českém trhu v oblasti energeticky úsporného stavebnictví od roku 2007.
Vznikala původně jako poradenská společnost pro energeticky efektivní stavebnictví a využívání obnovitelných zdrojů energie. V současné době patří k významným společnostem na českém trhu v oblasti architektury, projektování budov, projektování technických zařízení budov a inženýringu. Zajišťuje také poradenství v oblasti energeticky šetrného stavebnictví a úspor energie. Pro svoji práci využívá nejmodernější technologie 3D návrhů a metody BIM.
Specialisté na rizikové kácení stromů
Pracujeme 12 měsíců v roce po celé České republice.
Provádíme rizikové kácení stromů, ořezy, frézování pařezů, štěpkování a jiné po celé ČR, zejména v oblastech Praha, Brno, Ostrava, Zlín, Pardubice, České Budějovice, Liberec, Olomouc, Jihlava, Vsetín, Plzeň, Znojmo, Uherské Hradiště. Přijímáme také zahraniční zakázky z okolí měst Berlín, Würzburg, Norimberk, Řezno, Frankfurt, Mnichov, Salzburg.
Květinářství a zahradnictví Dallago zahradní centrum Rosice
Prodej řezaných květin a dárkových vazeb, zahradního sortimentu, trvalek, kamenů, substrátů, truhlíků, hnojiva, nářadí, letniček, domácích hrnkových rostlin, keramiky a dalších.
Zajišťujeme odškodnění pracovních úrazů, dopravních nehod, pochybení třetí strany, úrazů ve školách, sportovištích, i úrazů z komerčního pojištění atd.
Nabízíme vedení účetnictví a daňové evidence, evidenci pohledávek, závazků i DPH, návrhy pracovních smluv, vedení personalistiky a zpracování roční závěrky. Provádíme zpracování týdenních, měsíčních i kvartálních uzávěrek a analytickou evidence majetku. Podvojné účetnictví, daňová evidence, personální a mzdová agenda, ekonomické a daňové poradenství, daňová přiznání. Společnost rovněž poskytuje pro své klienty právní služby, služby daňového poradce a auditorské služby na základě uzavřených dohod s právní kanceláří, daňovým poradcem a auditorskou kanceláří.
Už tři dekády jsme důvěryhodným partnerem na současném trhu práce. Naší výhodou je soubor zkušeností a poznatků, nabytých přirozeným růstem z rakouské rodinné společnosti, až po evropský koncern. Naše konzultanty a inovativní personální řešení máme zastoupené téměř ve všech odvětvích.
Naší činností je návrh, dodávka, montáž a servis tepelných čerpadel NIBE soukromým osobám i firmám. Úpravy a montáž topení. Úsporné vytápění. Bezplatné prodloužení záruky na 10 let. Zajišťujeme projektové dokumentace a dokumentace pro dotace.
Nabízíme kompletní služby kadeřnického studia včetně kosmetiky, manikúry a pedikúry, komplexní služby péče o tělo.
Nechte se hýčkat kvalitní španělskou kosmetikou s dlouholetou tradicí.
Nabízíme mnoho druhů masáží, terapeutické, relaxační nebo sportovní. Rádi Vám pomůžeme vybrat správný druh masáže vhodný pro Vás.
Pomůžeme Vám se všemi druhy závislostí, depresí a úzkostí. Po 10 letech existence máme nejvyšší účinnost protialkoholní léčby. Jako jedinní máme denní osobní terapie společně se skupinovými terapiemi.
Nově nabízíme ambulantní detoxikační a regenerační program pod dohledem psychiatra.
Nabízím kompletní kadeřnické služby na vysoké úrovni - dámské, pánské, dětské střihy. Barvení vlasů, melírování, ombré, balayage, vyhlazování kudrnatých a krepatých vlasů, společenské a svatební účesy, masáže vlasové pokožky, speciální vlasové kůry...
Jsme neutrální česká logistická společnost zaměřená na námořní a leteckou přepravu zboží a v tomto oboru poskytujeme i asistenční, poradenské, školící a další služby.
Zabýváme se zpracováním projektových dokumentací pro novostavby i rekonstrukce. Máme zkušenosti se zpracováním projektů staveb pro bydlení, administrativu, stavby školního zařízení, průmyslové stavby i developerské projekty.
Jsme nezisková organizace, která se zabývá finančním poradenstvím, řešením finanční tísně a šířením finanční gramotnosti. Poskytujeme především odbornou pomoc při řešení složité finanční situace, finanční tísně či jiných finančních problémů našich klientů. Vždy se snažíme najít pro klienta optimální řešení. Aktivně působíme hlavně v Jihočeském kraji kde provozujeme kanceláře ve městech Písek, Strakonice, a České Budějovice. Za klienty často, ochotně a bezplatně dojíždíme nejen po Jihočeském kraji, ale i po celé České republice.
Naše činnost není komerční a není založená na principu dosažení zisku. Pracovní tým je složen pouze z vysokoškolsky vzdělaných pracovníků s právním nebo ekonomickým zaměřením. Úzce spolupracujeme s několika advokátními kancelářemi, insolvenčními správci, státními institucemi či dalšími subjekty.
V případě, že jsme kontaktováni zájemcem o informaci či schůzku, vždy a každému klientovi poskytneme zcela bezplatnou odbornou konzultaci spojenou s návrhem případného řešení daného problému. Dodržujeme zásady individuálního a diskrétního přístupu. Schůzky se svými klienty provádíme po dohodě buď v našich konzultačních kancelářích nebo v prostředí, které klient sám navrhne. Nemáme problém každého klienta bezplatně navštívit přímo v jeho domácnosti. Elektronická komunikace je samozřejmostí.
Služby poskytujeme jak jednotlivcům, tak zaměstnavatelům, kteří musí ze zákona za své zaměstnance řešit administrativní komplikace a problémy spojené se splácením závazků, které jsou na zaměstnancích uplatňovány např.prostřednictvím exekučního řízení či jiného soudního vymáhání. Personální a účetní útvary zaměstnavatelů jsou správou a evidencí různých srážek a splátek svých zaměstnanců zbytečně zatěžovány a naši součinnost vítají.
Nabízíme kompletní projektování staveb.
Máme deset let zkušeností s projektováním a během čtyř let fungování naší firmy jsme vypracovali projekty na stovku rodinných domů a staveb většího rozsahu (například bytové domy, výrobní haly, ubytovna s administrativou a podobně).
Baví nás vymýšlet originální, inovativní a více či méně tradiční řešení na míru. Snažíme se klientům navrhnout stavbu architektonicky zdařilou s přihlédnutím k finančním možnostem investora.
V rámci projektu stavby dále spolupracujeme s odborníky z oborů technické zařízení staveb, požárně bezpečnostní řešení, statika spodní a horní konstrukce a energetická náročnost budovy.
Zahranictví a květinářství Liana Bridziková
Nabízíme prodej pokojových a řezaných květin a potřeb pro pěstování rostlin.
Vázané květiny, smuteční vazba, svatební vazba, dárkové předměty.
Zahradnictví s velkým výběrem sazenic.
Grafické studio Kobra Design, s. r. o. je studio zaměřené na grafický design. Bylo založeno v roce 1992. Během tří let vznikla středně velká reklamní agentura, která měla deset zaměstnanců. Firmou prošlo mnoho odborníků, kteří pracují v oboru po celé České republice i v zahraničí. Někteří z nich spolupracují externě s Kobrou Design dodnes. Od roku 2005 se studio zabývá především tvorbou vizuálních stylů.
Kobra Design, s. r. o. je členem Unie grafického designu – profesního sdružení grafických designérů a typografů České republiky. www.uniegd.cz
Nabízím služby znalce v oblasti ekonomiky. Specializuji se na oceňování trvalých porostů a pozemků.
Daňový poradce - člen Komory daňových poradců ČR, Vám nabízí daňové a účetní služby.
Těmito službami se zabýváme již od roku 1994, služby poskytujeme především na Kladně v Praze, ve Slaném, v Rakovníku.
Nabídka služeb notářské kanceláře. Nabízím ověřování listin a podpisů, kupní a darovací smlouvy, veřejné výpisy z katastru nemovitostí a obchodního rejstříku, založení společnosti, založení družstva, občanského sdružení či společenství vlastníků jednotek.
Nabízím projektové práce ve stavebnictví, návrhy rodinných domů, inženýrské činnosti. Modelace domů ve 3D a prezentace domů ve virtuální realitě. Ke každému zákazníkovi přistupuji individuálně dle jeho potřeb.
Nabízíme kompletní výstavbu rodinných a bytových domů, průmyslových staveb. Dále také rekonstrukce domů, bytů a bytových jader. Služby technického dozoru.
Naši hlavní činností je komplexní projektová a inženýrská činnost v oboru stavebnictví. Pomůžeme Vám s návrhem, vypracujeme projektovou dokumentaci, pomůžeme Vám zařídit stavební povolení a realizační dokumenty stavby. Pomůžeme Vám zajistit veškeré potřebné dokumenty rychle, kvalitně a precizně. Poradíme s jakýmkoliv problémem.
Provoz interní a diabetologické ambulance.
Ordinace praktické lékařky pro děti a dorost. Návštěvy u novorozenců doma. Rady pro kojící matky.
Potřebujete geometrický plán, vytyčení hranice pozemku nebo zaměření stavby? Rádi Vám nabídneme naše služby.
Obchodní společnost AGROGEN, spol. s r.o. je výrobně obchodní organizací jejíž hlavní činností je šlechtění a udržování odrůd polních plodin, hlavně pícnin a léčivých rostlin. S touto činností je spojena výroba osiva výchozího stupně a pro potřeby zemědělské praxe i výroba osiva nižších stupňů, které je zajišťováno u smluvních množitelů. Vedle této činnosti na pronajaté půdě zajišťujeme běžnou rostlinnou výrobu, která vytváří zázemí či servis pro hlavní činnost.
Jsme předním rozúčtovatelem spotřeby tepla a vody v ČR. Na českém trhu působíme již od roku 1993. Mezi našimi produkty naleznete indikátory vytápění, vodoměry, měřiče tepla a měřiče chladu, Techem Smart system, online služby. Stejně tak se zabýváme rozúčtováním nákladů na teplo a vodu.
Projekční ateliér PROJEKTY-MOŠTĚK s.r.o., vznikl v listopadu roku 2009. Navazuje na projekční činnost Ing.Miroslava Mošťka, který podniká v oboru pozemní stavitelství již od roku 1996.
Projekční ateliér působí v oboru pozemních staveb. Zabývá se přípravou všech stupňů projektové dokumentace rodinných domů, obytných, občanských a průmyslových staveb. Projekty staveb jsou vyhotoveny na podkladě vlastního architektonického návrhu nebo dle návrhu jiného architekta, vždy v úzké spolupráci s investorem. V nabídce naší firmy je také inženýrská činnost při přípravě, povolení a realizaci staveb, včetně výkonu autorského a technického dozoru staveb.
Při zpracování projektové dokumentace spolupracujeme s autorizovanými projektanty jiných profesí – zdravotechniky, vytápění, elektroinstalací, statiky a dopravními specialisty.
Nabízím kovoobrábění a soustružení CNC. Obrábím ocel, nerez, hliník, mosaz, bronz, dural, titan. Také automatový, potravinářský a chemický nerez.
Nová posilovna MONSTER GYM působí moderním i domácím interiérem s pečlivě zvolenými stroji předních výrobců značky Grünsport, Sportmar a světové špičky Hammer Strength. I přes kompletní renovaci plánujeme novinky, které budou dál obohacovat naše fitness. MONSTER GYM se nachází 15 minut od hlavního nádraží MHD. K dispozici je nespočet stanovišť ve třech patrech, prostor využitý do posledního detailu pro mnoho druhů cvičení, skvělé ozvučení, Wi-Fi zdarma, spousty zrcadel, činek, kotoučů, špičkových os a tak dále. Rádi s vámi projdeme celé fitness, poradíme se stroji, správném držení těla na stanovištích, správně zvolenou taktikou, nebo se stravou a podobně! Poznejte posilovnu vybudovanou na základě sportovních zkušeností, znalostí a velmi blízkému vztahu k tomuto sportu za skvělou cenovou nabídku! Těšíme se na vás!
Provozujeme tři směnárny v Praze. Také nabízíme převod financí do zahraničí.
1. směnárna na adrese: Seifertova 523/30, Praha 130 00
2. směnárna na adrese: Hybernská 22/105, Praha 110 00
3. směnárna na adrese: OC Billa Prosek, Praha 9
Nabízím přístrojovou pedikúru se zaměřením na zarůstající nehty. V této souvislosti nabízím rovnátka na nehty.
Zabezpečovací systémy
V rámci zabezpečení osob, majetku a dat provádíme montáž, revize a servis níže uvedených systémů:
- Elektronické zabezpečovací systémy (EZS),
- Elektronické protipožární systémy (EPS),
- Uzavřené televizní okruhy, kamerové systémy (CCTV),
- Domovní telefony, videotelefony (DT, VDT),
- Evakuační systémy, ozvučení (EVAK, OZV)
- Systémy kontroly vstupu a docházky (SKV, Acces)
- Záložní zdroje (UPS), Nouzové a únikové osvětlení (NO).
Elektroinstalace
V rámci elektroinstalací provádíme nebo zajišťujeme dodávky a montáže veškerých slaboproudých a silnoproudých rozvodů včetně provedení výchozí a pravidelné revize do 1000 V
- měření a regulace
- elektroúdržba stávající instalace
- opravy a výměny domovních telefonů, centrálního odsávání a domácí automatizace.
Měření osvětlení
Správná intenzita osvětlení se měří kvůli zachování zrakové pohody lidí na pracovišti, ale samozřejmě i ve školách či nemocnicích. V šeru se nikomu nepracuje dobře. Natož s radostí! Intenzitu osvětlení na pracovišti, v bytovém domě, na chodníku nebo dokonce silnici ošetřují proto zákony, předpisy, vyhlášky a normy. Detaily najdete od Zákoníku práce až po normy ČSN. Tam jsou uvedeny hodnoty intenzity osvětlení konkrétních pracovišť, které musí splňovat určené minimální a maximální hodnoty. Proto musíme provádět měření osvětlení, abychom ověřili, zda jsou hodnoty v přípustných mezích.
Školení
Provádíme:
- školení a přezkoušení z vyhlášky 50/78 Sb.
- přípravný kurz pro zkoušky revizních techniků
- školení a přezkoušení z bezpečnosti práce
- školení řidičů referentských vozidel
Revize
Revize elektrických zařízení, elektrických spotřebičů, ručního nářadí a hromosvodů, jsou jedním z dokladů, které jsou vyžadovány kontrolory Státního úřadu inspekce práce. Ze Zákoníku práce (zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví), vyplývá povinnost provozovatele revize elektrických spotřebičů zajistit.
Nabízím služby účetnictví, daní a personalistiky. Naše kancelář poskytuje veškeré služby spojené s vedením účetnictví, daňové evidence, kompletní mzdové agendy a zpracování všech typů daňových přiznání pro OSVČ, malé a střední společnosti, zejména v Brně, ale i v Jihomoravském kraji. Služby nabízím také v okolí Opatovic.
Nabízíme vedení účetnictví, daňové evidence i mzdové agendy pro firmy i OSVČ.
Nabízíme vedení účetnictví a daňové evidence. Dále také personalistiku, mzdy, outsourcing, zastupování na úřadech a finanční poradenství.
Rychlé kontakty, s.r.o. zajišťují obchodní informace po celé České Republice v rámci monitorovaní firemních profilů a aktualizace údajů o českých a evropských společnostech.
Naším zájmem je zjednodušení sběru a vyhledávání hospodářských informací Business to Business. Informace o společnostech zpracováváme a údaje následně průběžně aktualizujeme. Díky přehledně zpracovaným profilům a zadání klíčových slov dle požadavků klienta jednoduše vyhledáte firmy a veškeré firemní údaje.
Top pozice:
Nabízíme možnost veřejně dostupných negarantovaných firemních zápisů anebo balíčky v rámci služby garantovaných zápisů, které jsou zvýhodněny přednostním zobrazením a lepší vyhledávatelností.
Férové jednání:
V průběhu reklamních kampaní u garantovaných firemních zápisů ověřujeme informace o jednotlivých firmách a snažíme se aktualizovat nejen údaje, ale i klíčová slova pro lepší vyhledávatelnost.